praystation Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Da er det i hvertfall klart at det kommer på US Store 23/12. Får håpe at vi i Europa også får det samtidig. De har faktisk samarbeidet med Konami om disse nye brettene. Sjekk linken. Ligger også video her! Endret 19. desember 2008 av praystation Lenke til kommentar
shaker Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Leste det akkurat på Ps3fanboy.com! lurer på prisen da. Blir nok ikke en veldig hyggelig pris.. tenker jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ah, herlig! Og så akkurat i tide til jul da gitt. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 jeg gleder meg sykt ass Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når er det denne pakken kommer til EU? Noen som vet ca. pris? Er det en level pack og en costume pack eller er det en metal gear pack med begge? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Inside the level pack you'll also find a new costume (Gurlukovich soldier), 72 stickers, 12 materials, 10 decorations and 18 objects. Not only that but there's four new music tracks (one background and 3 interactive), a new sound object, a new "plasma ball danger element," a new "laser sight gadget" and a functioning searchlight. Oh, we almost forgot about The Paintinator and the new switch that comes with it. All this can be yours on December 23rd and it'll cost you $5.99. Kilde Endret 20. desember 2008 av Undesired Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det vill si at den koster mellom 45-60 i Norge. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ooo så skikkelig bra ut Må få kjøpt meg lbp i en fart! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvordan får jeg de nye trophiene, må jeg betale for det? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette så da fantastisk ut, og den julepakka var jo også flott! Gleder meg til julaften, LBP er allerede pakket inn Er disse kostymene og pakkene kun tilgjengelige for kjøp i en periode, eller er de der for alltid? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hvordan får jeg de nye trophiene, må jeg betale for det? Ja, det må du, men du må ikkje ha disse for å få platinum. Endret 20. desember 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette så da fantastisk ut, og den julepakka var jo også flott! Gleder meg til julaften, LBP er allerede pakket inn Er disse kostymene og pakkene kun tilgjengelige for kjøp i en periode, eller er de der for alltid? Vil tro de er der ofr alltid, er vel bare gratis-greier som ligger ute midlertidig. Ser ikke helt logikken ved å sette tidsgrense på noe de tjener penger på... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette så da fantastisk ut, og den julepakka var jo også flott! Gleder meg til julaften, LBP er allerede pakket inn Er disse kostymene og pakkene kun tilgjengelige for kjøp i en periode, eller er de der for alltid? Vil tro de er der ofr alltid, er vel bare gratis-greier som ligger ute midlertidig. Ser ikke helt logikken ved å sette tidsgrense på noe de tjener penger på... kan jo hende at flere kjøper noe, hvis det er slik at man kun kan kjøpe det i løpet av den perioden. Altså slikt at alle vil ha det fordi de vet at de ikke kan få det senere. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette så da fantastisk ut, og den julepakka var jo også flott! Gleder meg til julaften, LBP er allerede pakket inn Er disse kostymene og pakkene kun tilgjengelige for kjøp i en periode, eller er de der for alltid? Vil tro de er der ofr alltid, er vel bare gratis-greier som ligger ute midlertidig. Ser ikke helt logikken ved å sette tidsgrense på noe de tjener penger på... kan jo hende at flere kjøper noe, hvis det er slik at man kun kan kjøpe det i løpet av den perioden. Altså slikt at alle vil ha det fordi de vet at de ikke kan få det senere. Vil tro at majoriteten av PS3-brukere ikke henger inne på steder som diskusjon.no og gamer.no 24/7 så de får meg seg alle mulige tidsfrister ol, så jeg tror nok de tjener mer på å legge ut ting "for alltid" i det lange løp. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jaja, er jo selvfølgelig mest fornuftige det vettu, bare en tanke Endret 20. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gleder meg ja. Lurer litt på hvordan man styrer "pistolen" Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gleder meg ja. Lurer litt på hvordan man styrer "pistolen" Man skyter med R1 og man sikter med høyre analogspak. Gleder meg til denne pakka, men har lånt vekk spillet og får det ikke tilbake før tidlig på nyåret. Lånte det vekk dagen før denne nyheten kom. Typisk:P Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvordan får jeg de nye trophiene, må jeg betale for det? Ja, det må du, men du må ikkje ha disse for å få platinum. Takk og lov! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ser veldig bra ut! På den trailer hvor vi først så Old Snake Sackboy så vi også Sephiroth Sackboy. Tror dere det kommer en Final Fantasy 7 pakke og? Det ville vært kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå