jak-bim Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 I dag fikk jeg tilbake mint telefon som jeg hadde sendt inn via Elkjøp til Deltaservice. Sendte den inn for litt over 3 uker siden. Jeg har fått en ny telefon, fordi den gamle telefonens liv sto ikke til å redde. Dette gjelder da en Sony Ericsson K810i. Kjøpte den i oktober 2007. Det er dette som skjer: -Slår på telefonen -Velger 'Normal modus' -Slår inn PIN-kode -På skjermen står det 'Telefonen er låst', må taste inn en kode på minimum 4 tall, maks 8. Noen som har opplevd det samme eller vet hva jeg skal gjøre? Har ringt telenor, de sa at jeg skulle prøve å skaffe opplåsningskoden til Sony Ericsson, de visste det bare til Nokia. Telenor kunne ikke hjelpe meg hvis det var telefonen som var låst og ikke SIM-kortet. Takk for hjelpa som jeg forhåpentligvis får Lenke til kommentar
Star Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Telefonlåskoden er 0000 hvis ikke du selv har byttet den. Dette er altså IKKE operatørlås. Kilde: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=11508 Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Koden fungerer desverre ikke. Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Jeg ville ringt til deltaservice med en gang mandag morgen, morgenfugler der bort og bedt de sjekke opp saken, bare gi de imei nr så får de det opp. det er også de som skal løse det for deg! Endret 19. desember 2008 av LissiN Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk heldigvis ordnet det ut. Dro til Elkjøp og de prøvde telefonen med andre SIM-kort, i tilfelle den var låst for bare Telenor. Fant ut at telefonen var fullstendig låst og at det var umulig å gjøre en dritt med den. De sendte den derfor inn som en hastesak til Deltaservice siden det var de som hadde gått på en bom. Får snart ny telefon da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå