Gå til innhold

Ny Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei :D

Jeg har tenkt å kjøpe en ny bærbar PC. Så jeg lurte på, om dere vet om noen bra pcer? jeg kan få kjøpt for en rimelig og grei pris. Er ikke så flink med pcer, så jeg klarer ikke å bygge min egen. :(

Det jeg kommer til å bruke pcen til er internett,filmer,musikk,skolearbeid,photoshop og spill(wow,css,warcraft) sikkert andre ting også, men det er det jeg kommer til å bruke den mest til da. :)

Endret av Sepirose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager å si det men 4-6000 er for lite til å tilfredstille kravene dine. De takler alle oppgavene du ber om men for å få akseptabelt skjermkort til spill må du opp i pris. Prisene vil øke fremover så enten må du bruke mer penger eller få dårliger ytelse i spill.

7-8000 er minimumum for en bærbar med gode spillmuligheter.

Bygge bærbar kan du bare glemme.

Lenke til kommentar

god no! den har grei ytelse, men de hvite fujitsu maskinene har så dårlig byggkvalitet at det er håpløst...

har selv 2 venner som har hvite fujitsu maskiner.. helt nye... ene sluttet tutchpad og museknapper og virke på etter 1 uke og den andre knakk faktisk ramma rundt skjermen...

begge har dog fått nye, men det er tegn allerede etter bare en ny uke at space tasten på den ene sprekker og den andre har en løs ledning i skjermen så den blir svart...

ellers har jeg også så dårlig erfaring med dem at det er det nest siste merke veg ville ha anbefalt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...