Gå til innhold

Ingen svar fra Moderator

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg skjønner så er reglene at tilbakemeldinger på modereringer skal tas direkte til moderator på PM. Dette gjorde jeg for noen dager siden til Zeph angående en stengt og slettet tråd på film-forumet, men har fremdeles ikke fått noen respons eller forklaring. Hvordan burde jeg gå fram med det? Jeg synes stegningen var unødvendig ettersom ingen forumregler ble brutt og langt mer kontroversielle emner for gå fritt andre steder på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kontakte moderator, men det er ikke sikkert de har tid. De bidrar frivillig og vi kan ikke kreve at de legger ned hva de enn driver med for å svare fortest mulig. Zeph er en av våre all-time high når det gjelder bidrag på forumet, at han ikke har svart betyr nok at han har vært opptatt. Det er få som gjør mer på modereringsfronten.

Det du kan gjøre er å sende en mail til [email protected] eller [email protected] (evt en pm til meg). Jeg svarer fortløpende på henvendelser. Det kan ta noen dager i de mest hektiske periodene, for det kommer veldig mange av dem. Men som regel får jeg ut svar mellom 0-2 dager (klager på moderering/moderator tar lengre tid). Henvendelser som å endre brukernavn og annet er det som ender bakerst i køen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...