Habitats Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hei En venn av meg laget bruker her på diskusjon for å svare på en post, men når hun prøver å svare så får hun bare beskjed om at hun ikke har tillatelse til det. Hun har svensk IP, kan dette være grunnen? Hun har prøvd forskjellige kategorier, som OT-baren, diskuterte artikler (HW) osv. Får samme meldingen om hun prøver å stemme i en poll. Brukeren det gjelder er Moffin. Endret 20. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Medlemsgruppe: Validating Hun må lese e-posten sin og klikke på valideringslenken. Endret 18. desember 2008 av Goophy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er sikkert det svenske datadirektivet som virker inn Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Kunne tenke meg at det var noe slikt. Haha. Uansett, takker. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er nok som Goophy sier Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Det var ikke dette som var problemet. Sender hun etter nye validering så står det "Det er ingen ventende aktiveringsforespørsler for det medlemmet. Sjekk navnet, og prøv igjen" (ja, det er riktig nick, dobbelsjekket selv). Og mailadressen er også dobbeltsjekket. Alt skal stemme, men hun får fortsatt ikke gjort noe. Hun får heller ikke sett sin egen profil når hun logger inn. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Mystich. Kontoen er hvertfall aktivert nå av meg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Takker Det ser ut til å fungere som det skal nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg