LockBreaker Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå lengter vi etter update her Wheelie. Er det lenge til du kan servere oss mer av mesterverket ditt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er han slaven din til utleie? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå lengter vi etter update her Wheelie. Er det lenge til du kan servere oss mer av mesterverket ditt? +1 Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 angående cora radiatoren så krever dem at du har en lav romtemp eller vil dem virke mot sin effekt i allefall var det slik for meg ... i allefall om du kjører dem uten vifter for da vil dem ta til seg varme i steden for å gi fra seg sitter med vinduet åpent for å ha temps under 20 grader på rommet 15 + funker greit da får du litt virkning på dem. jeg kjører osså alu i lag med kobber har enda ikke kjørt det så lenge at jeg har merka noe men jeg bruker feser sin corrosion blocker i lag med feser view ... feser rød fargen har lagt seg som et lag i radiatorene og over alt krever skubbing for å få av slanger blir farget av osså så det kommer jeg ikke til å bruke igjenn men håper corrosjon blokkeren holder i allefall ellers ser dette veldig spennede ut skal følge med her liker din stil shiny metall en kobber topp hadde kansje ikke sett så verst ut .. det står veldig i stil til hverandre. stå på venter spent på update Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, det er vell verdt et forsøk? Det er jo ikke mage kronene, i forhold til et helt nytt kabinett .Salbu! Jeg er fortsatt på utkikk etter en kobberplate som er litt bredere, var ikke så lett som jeg trodde. Nå lengter vi etter update her Wheelie. Er det lenge til du kan servere oss mer av mesterverket ditt? Det kommer en update innen et par dager Er han slaven din til utleie? Hva trenger du han til? *snip* Jeg har gått litt bort fra idéen om CORA-radiatorer, må prioritere litt andre steder økonomisk, desverre. Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 like greit cora rads er mer for showoff eller små systemer som utvikler mindre varme Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 - Noen som ser mangler? Forslag til innkjøp av fiffige ting? (helst fra performancePCs) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Holy Crap, For en Pris! 2 lapper bare for fittings o.l Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 koster å vere kar:P Exactly - Final handleliste. La til et sidevindu i blå UV akryl, og et stk "In case of emergency - break glass" sticker - tror det kan bli awesome Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har pakken annkommet? Hvordan går det ellers med prosjektet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Zeh pakke has not arrived yet, nei. Håper den er der innen jeg kommer hjem på perm i helga. Alt jeg trenger til resten av prosjektet ligger der, gleder meg! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fikk du noe avslag WheelMan? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Currency Balance Norwegian Krone (Primary): 7.90 NOK In other words.. nei Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Får håpe de har litt forståelse når det kommer inn en ordre på 700-800 dollar! :!: Gleder meg til du får inn utstyret. Endret 3. mars 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ser spennende ut hjulmann, virkelig spennende ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Hyggelig å se at folk liker det - gleder meg til helga, da bærer det hjemoevr og forhåpentligvis venter det en pakkelapp Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det var jo ikke akkurat en pakkelapp, mer en lapp fra tollvesenet med beskjed om feil faktura Endret 7. mars 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så pakken har ikke kommet frem? : / Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Nei, desverre Får håpe den er her til helga da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå