Gå til innhold

WheelMan på nye eventyr - kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

angående cora radiatoren så krever dem at du har en lav romtemp eller vil dem virke mot sin effekt i allefall var det slik for meg ... i allefall om du kjører dem uten vifter for da vil dem ta til seg varme i steden for å gi fra seg sitter med vinduet åpent for å ha temps under 20 grader på rommet 15 + funker greit da får du litt virkning på dem.

jeg kjører osså alu i lag med kobber har enda ikke kjørt det så lenge at jeg har merka noe men jeg bruker feser sin corrosion blocker i lag med feser view ... feser rød fargen har lagt seg som et lag i radiatorene og over alt krever skubbing for å få av slanger blir farget av osså så det kommer jeg ikke til å bruke igjenn men håper corrosjon blokkeren holder i allefall

ellers ser dette veldig spennede ut skal følge med her liker din stil

shiny metall en kobber topp hadde kansje ikke sett så verst ut .. det står veldig i stil til hverandre.

stå på venter spent på update

Lenke til kommentar
Ja, det er vell verdt et forsøk? Det er jo ikke mage kronene, i forhold til et helt nytt kabinett :)

.Salbu!

Jeg er fortsatt på utkikk etter en kobberplate som er litt bredere, var ikke så lett som jeg trodde.

Nå lengter vi etter update her Wheelie. :)

Er det lenge til du kan servere oss mer av mesterverket ditt? :)

Det kommer en update innen et par dager ;)

Er han slaven din til utleie? :(

Hva trenger du han til? :p

*snip*

Jeg har gått litt bort fra idéen om CORA-radiatorer, må prioritere litt andre steder økonomisk, desverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...