Cortinarius rubellus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Venter på skruer fra meg;) Håper de passer så du ikke bruker Koolanze-blokkene:P Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette ser veldig bra ut! Gleder meg til og se det ferdige produktet! ---- Men har du fått gjort noe i det siste da? Og blir ikke kabinettet litt lite med tanke på alt som skal inni? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Dette ser veldig bra ut!Gleder meg til og se det ferdige produktet! ---- Men har du fått gjort noe i det siste da? Og blir ikke kabinettet litt lite med tanke på alt som skal inni? Hehe, takk. Slikt varmer ---- Venter fortsatt på en løsning fra ACs side. Forøvrig er skjermkort bestilt bl.a. Vi får vente å se.. Nice Takker Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Oh saftigeku! Digg kabinett, har siklet litt på det selv. Stå på, gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Gleder meg jeg også Sitter og venter på svar fra Aquacomputer enda, ting tar tid - de holder igjen hele prosjektet nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Lyst og halshogge de, de gjør sånn at jeg får prosjektgledespasmer Har fullstendig tro på at dette blir fett, har snakket med deg fra da du begynte og planlegge dette og frem til nå...Og du har gjort en glimrende jobb, mate Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir nok fett! ser ialf veldig bra ut til nå! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Trenger du en torpedo til å raide noen Wheelman er det bare å sende PM Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvordan står det til med prosjektet? Hørt noe nytt fra Aquacomputer? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Aquacomputer var en dead end. Eneste de kunne bidra med var å plassere viftene på ovensiden av radiator. Med tanke på skadene jeg påførte grillen - ikke et pent syn, i tilleg til min elsk til rent og pent design, blandet med min stahet så ender jeg nok opp med å kjøpe et nytt kabinett av samme type (ødela jo toppen), en ny rad, og en ny radgrill. Eller sier noen imot? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvis du føler at sånn som det ikke er nå er bra nok og du har råd så syns jeg du skal gjøre det=) Kanskje prøve og selge kabinettet sånn som det er så for du litt igjen på tapet. Sikkert noen som begynner med et prosjekt der ute. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Kanskje noen der ute har et likt kabinett, som klarer seg uten toppplate? *hint* *hint* Endret 30. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 På hvilken måte er toppen ødelagt? Er hullet for stort? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kjøper lett billig Er vell bare å naggle på en ny plate i toppen? .Salbu! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, det er ikke noe mer enn det, men nå er det jo det å skaffe den plata først da Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=60905972 .Salbu! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Kobberplate? Det hadde vært tøøft. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kobberplate? Det hadde vært tøøft. Ja, det er vell verdt et forsøk? Det er jo ikke mage kronene, i forhold til et helt nytt kabinett .Salbu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå