Ourasi Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ikke vær så ironisk da, nå blir jeg bare enda mer usikker Hihi, bare en liten "whine" fra fra min side, når jeg ser så mange deilige tusenlapper bli "misshandlet", sitter jeg ofte å tenker på hva jeg ville brukt dem til. Men jeg forstår besettelsen din.... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Begynn å kjøp universalblokker som du kan bruke på flere skjermkort a la MCW-60 eller Fuzion GPU V2, så sparer du fort noen tusenlapper med det tempoet du bytter skjermkort (og blokker). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Er det noe gøy da? Heldekkende blokker er jo 20x mer sexy. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Begynn å kjøp universalblokker som du kan bruke på flere skjermkort a la MCW-60 eller Fuzion GPU V2, så sparer du fort noen tusenlapper med det tempoet du bytter skjermkort (og blokker). tror Wheelman tenker sexyness og ikke økonomi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Helt enig, pluss man må ha en stygg vifte blåsende over siden de nye korta blir "litt" mer varme og det er ikke i nærheten like fint som heldekkende. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mye penere med heldekkende blokker ja Fått orden på pengene nå WheelMan? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Penere, men koster også deretter. Men jeg er enig, der er stress å måtte montere diverse kjøleribber på RAM og PWM og lignende. Ytelsen er derimot bedre på kjernen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er ikke store forskjellen nå mellom de virklig gode fulldekkende og de som bare er på kjernen. Men såklart de få gradene teller de også Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hva slags funksjoner har den skjermen du skal ha? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 tror Wheelman tenker sexyness og ikke økonomi 10 points Fått orden på pengene nå WheelMan?Det står flere ting i prioriteringskøen, bl.a. trengs det ny laptop - bil må også prioriteres fremover. Hva slags funksjoner har den skjermen du skal ha?Ehm.. showoff? For å være ærlig, så vet jeg ikke - den var bare sinnsykt tøff og jeg har ikke plass til noe annet i de to brønnene. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Syntes du skjermen er verdt pengene da? .Salbu! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det kan nå diskuteres - må.. tenke litt på den, den koster tross alt en del. Endret 27. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hva med den skjermen som skal være i front? Blir vel neste en høvding for den også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Er det ikke den vi snakker om, da? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg var trøtt og misforsto i ste - endret innlegget Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Var det jeg trodde, men siden du skrev om den andre så... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Den skjermen må med. Nå koster den bare 129 USD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det er Alphacool-displayet vi snakker om her? Det ville jeg kjøpt direkte fra alphacool.de isåfall. €79,95, inkl tysk mva på 19%, dvs. 67,19 uten. Tilsvarer ca. $94, altså $35 billigere før frakt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Takk for tipset Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Long time no see! Har fundert litt i det siste, og sitter nå med to valg.. Det ene er å gå frem som planlagt (sjekk førstepost og update nr. 10 for detaljer), det andre er å gå til innkjøp av et Cube-kabinett for så å bygge to identiske maskiner, og kjøre en cluster-løsning - just for fun. Ja, jeg vet Cube er oppbrukt, men fant ingen dugendes kabinetter med mulighet for to hovedkort. Endret 25. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ååå, skulle ønske bankkontoen min også fylte seg magiskt opp : 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå