mossing91 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Heisann, Har en 1 år gammel FSC xi1554. T7200 2gb ram 320 ( 2x 160gb hdd) ATI x1900 Kjørte recovery på den her om dagen for å rense den, hatt mye software problemer med den, får ikke msn til å virke, finner ikke OpelGL driver m.m Men nå vil den ikke gjøre sitt i den helt enkle bruken heller... Hvis jeg skal se klipp på youtube e.l henger den seg med korte eller lengre mellomrom, henger seg ikke mye, halv sec eller 1 sec, men nok til at man merker PC'n ikke kjører som den skal, så jeg kan ikke spille av sanger så de går smooth. Noen vært borti lignende? CPU'n ligger ikke på maks load, eller er under noen form for stress, dette kan skje fra alt til youtube, eller spilling. Men skjer faktisk oftere under youtube avspilling enn i spill som CS:S Burde jeg kjøre recovery igjen og se om det fikser problemene mine? Har liksom nettop gjort det, og vil gjerne slippe det hvis det finnes enklere løsninger. Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, det virker egentlig sån at du har klusset noe med driverne, vist pc'en begynner og få problemer når du bruker medier(lyd,bilde,film,spill o.l). hva med og feilsøke driverne? eller prøve og laste ned oppdateringer? om det enda ikke funker, prøv og formater hele OS'et -TB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå