TheCatIsALie Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg trenger virkelig noe å spille i jula. Ok grafikk, historie og gameplay er viktig. First Per son Shooter. Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1049723&hl= Kanskje dette? Visst noen vet releasen... Gratis pc-spill! Spilte gjennom far cry 2 på ps3. Konge spill! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Far Cry 2 ble kjedelig når jeg kom halvveis.. Skal sjekke Combat Arms! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 F.E.A.R. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Fallout 3 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Støtter Fallout 3 og fear må legge til doom 3 og cod 4(fet singleplayer og multiplayer) farcry 2 er alt for ensformig:( Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Har prøvd/spilt alt dette Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Half Life 2 tihi. Garantert spilt det. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Har runna cod 2, og spilt hl2, men likte det ikke.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Far Cry 2 ble kjedelig når jeg kom halvveis.. Skal sjekke Combat Arms! combat arms er skuffende dårlig, anbefaler heller americas army selv om det er bare et mmofps. kanskje vi får oppleve battlefield heroes før nyttår Lenke til kommentar
keeryNor Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Crysis er ganske bra Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Har ikke prøvd Combat Arms så mye.. crysis+warhead runnet Lenke til kommentar
viguz Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 F.E.A.R. 'Støtter den gutt. fint spell. Masse bra grøss++. Og litt "rettoppitrynetskvettesometthelvette"-opplegg. Trur ikke man må ha så jævli bra pc for å spelle det heller, men men, jeg veit ikke Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 "rettoppitrynetskvettesometthelvette"-opplegg Stemmer det.. Ble livredd av å spille det.. og jeg fant til slutt ikke ut hvor jeg skulle.. var på 3 eller 4 oppdrag.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 fear farcry 2 er alt for ensformig:( Heh? Left 4 Dead hvis online er din greie. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Gi HL-serien en sjanse, det er etter min mening den beste spillserien som er laget EDIT: Jeg har HL2: EP1 som gave på steam, så det kan du få om du vil ha det. Endret 20. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hva med Bioshock? Grafikken, gameplayet og historien er fortsatt dritbra . 20 euro for det (Steam lol) er kjempebra pris, selv i euro. Endret 20. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Gi HL-serien en sjanse, det er etter min mening den beste spillserien som er laget EDIT: Jeg har HL2: EP1 som gave på steam, så det kan du få om du vil ha det. Er det multiplayer? Hvis du VIRKELIG vil GI det bort, så kan jeg vel nesten ikke si nei.. Takk. --------------------------------------------------------------------------- BioShock har jeg prøvd, men ble lei.. og skremt.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Far Cry 2 ble kjedelig når jeg kom halvveis.. Skal sjekke Combat Arms! combat arms er skuffende dårlig, anbefaler heller americas army selv om det er bare et mmofps. kanskje vi får oppleve battlefield heroes før nyttår Har nå spilt en del Combat Arms, må si jeg digger det! Masse kule våpen og sånt! WarRock var gøy, dette virker som en oppdatert versjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå