Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, jeg trenger tips til en god vin jeg kan kjøpe i julegave til en vinkjenner. Noen av dere som har et forslag til en god, litt utenom det vanlige, og ikke noe søppel siden det er til en ekspert innen feltet??? Tips tas gledelig imot Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Samma her, jeg trenger også og kjøpe en knallbra rødvin til en vin-kjenner! Kom igjen vin-kjennere, ...hjelp oss!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sitter og nyter årets beaujolais nå. Den er god og billig. Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sitter og nyter årets beaujolais nå. Den er god og billig. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124753 Dette kan være en mulighet ja... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Takker for svar, men det er vel flere på forumet som har noen ideer?? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Standardsvaret når det gjelder vin er som regel "Snakk med betjeningen på polet. De som jobber der er som regel utrolig dyktige, og det er bedre å gå dit og spørre enn å sitte og søke på nettet". Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Standardsvaret når det gjelder vin er som regel "Snakk med betjeningen på polet. De som jobber der er som regel utrolig dyktige, og det er bedre å gå dit og spørre enn å sitte og søke på nettet". Ikke så dumt det nei, enkleste ofte det beste Fikk en polansatt til å plukke ut to italienske rødviner for meg: Pithos Cerasuolo 06 Hirpinia Aglianico 05 Var visstnok to litt "snåle" viner for spessielt interesserte, visst noen av dere lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå