Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Et vindu for vanlig brukerprofil og ett for firmaprofil. Har ennå ikke greid å stille inn slik at det kun dukker opp ett vindu for pålogging som gjelder vanlige brukeren. Ser ikke ut som jeg kan fjerne firmaprofilen heller. Dette er Messenger som følger med Office-pakken. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor bruke messenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Problemet er løst. For det første slettet jeg en fil under bibliotek/preferences/etellerannet. For det andre installerte jeg nyeste versjon av Messenger. Hvorfor ikke bruke Messenger? Foreslår du Audium eller noe annet? Litt off-topic. Finnes det en god mediaplayer for .mkv filer? Bruker nå en plugin som tillater QuickTime å spille dem av men synes det går litt tregt. Endret 18. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 VLC fungerer flott til avspilling av MKV. Vil du bruke quicktime til å gjøre det i Front Row osv er det bare å installere Perian sin codec-pakke. Jeg foretrekker Adium over MSN Messenger ja. I tillegg til å se uendelig mye bedre ut enn Messenger har den store muligheter for tilpasning, samt kan den bruke flere chatte-protokoller, som gjør at en kan være tilgjengelig for folk på Facebook, Gtalk(Gmail) og en hau andre tjenester samtidig, i en og samme program. Kan nevne flere ting, men håper at du i det minste prøver ut Adium, eller gir det en sjanse til om du har gjort det allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg la inn Audium i går og skal tweake den med litt skins. Bytter også trolig til VLC hvis den er god. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg slenger meg på anbefalingen av Adium. Herlig programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå