Skogslik Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Vi får oss snart nytt tv, Sony Bravia 4W4500 40 tommer og en playstation 3 som blir pakket opp på julaften. og vill nå handle noen blu-rayer. Ser play.com har slikt tilbud, ta 3 betal for 2. noen som har benytted seg av dette? vurderer og handle Resident Evil: Apocolypse, Resident Evil Extinction, og Silent Hill. eller noen andre filmer dere kan anbefale som virkelig viser hva blu-ray er godt for? Endret 18. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei pikken. Anbefaler denne siden http://bluray.highdefdigest.com/reviews.html Der kan du sortere etter bilde/lyd/overall etc. Best of BD 08 ifg. en av tre (?) anmeldere der: http://www.highdefdigest.com/news/show/Ken...ys_of_2008/2337 Worst of BD 08 http://www.highdefdigest.com/news/show/Wor...ys_of_2008/2344 Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, Resident Evil filmene forblir latterlig dårlige, blu-ray eller ikke. Bruk pengene på noe annet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 hehe ok. Skal kjøpe meg `I Am Legend` har ikkje sett den og dee skal vist være ganske bra på blu-ray. bilde kvalitet og slikt. koster bare 99 på elkjop.no og. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ville kjøpt 1 og 2 på DVD, 3 og Degeneration på BD. enkelt og greit. Silent Hill er kongerelease forresten Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har alle 3 RE filmene, både på DVD og BD. Kjørte faktisk en liten sammenligning den gang jeg kjøpte de på BD. Første som slo meg med 1'ern, var hvor mye bedre fargene var på BD'en. DVD kjører jeg oppskalert via HDMI. Konklusjonen min ble at det er film nr. 1 som virkelig får ett løft i bildekvalitet på BD kontra DVD. Apocalypse har også noe bedre bildekvalitet, men ikke så merkbart som 1. Ironisk nok er det faktisk Extinction som jeg ikke ser forskjell på DVD og BD i noen stor grad, og jeg vil påstå at det er film nr. 1 som har best bilde av alle 3 på BD! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Bd-filmer er såpass dyre ennå, så du må velge dine kjøp med omhu. Hvis du vil utnytte den forbedrede bilde- og lydkvaliteten bør du kjøpe filmer med mye action og fart. I am Legend er absolutt ikke dumt, den er etter min mening veldig bra og en av de billigste bd-filmene som er å få tak i nå. De ukene jeg har hatt blu-ray har jeg selv kjøpt I am Legend, 300, Troia, Transformers og Iron Man. En sniktitt på julegavene mine forteller meg at jeg i nærmeste fremtid også har Jesse James. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Lite tips: Både Resident Evil og Silent Hill er basert på spill. Den første RE er ganske bra og holder seg til spillene, men de to andre driter i alt og prøver å være noe annet enn det de er. Den tredje lastet jeg ned ulovlig fra en bittorrent-side og angret på at jeg kastet bort tid på den. Silent Hill er en rar film. Kjenner du spillene fra før er den meget bra, men den kan fort bli forvirrende og kjedelig om du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå