Tuddelidu Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal kjøpe xbox 360 arcade i januar.. også lurte jeg på forskjellige tinger. Når det er 256 MB minnekort med i arcade, hva mener de med det? Nå er det jo så mye snakk om HDD eller HDI eller hva søren, men jeg kan fortsatt spille xbox 360 på vanlig tv uten alt det der? XD Jeg tenkte på noen spill, kanskje bioshock eller assasins creed.. Bioshock vet jeg er bra, men har noen andre spilt assasins creed på xbox 360? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Guide: Elite, Premium eller Arcade? Og jada, du kan spille Xbox 360 på "vanlig" TV Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Minnekortet følger med Arcade så du kan lagre hvor langt du har kommet i spill. Ellers vil du miste det du har spilt når du slår av Xboxen. En ny modell av Arcade vil ha dette minnet innebygget, så da følger det ikke med minnekort. Om du kjøper Arcade i januar kan det godt være du får den nye modellen. Ja, du kan spille på et vanlig TV. Det følger med kabel til å spille på vanlig TV i Arcade-pakken. Assassin's Creed er et bra spill som har flott grafikk, men i lengden er det litt repeterende/monotont, siden du må gjøre de samme tingene om og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå