Aleksander- Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei Jeg trenger en anbefaling på et eksternt lydkort som skal brukes til opptak. Veldig stort pluss dersom det er enkelt å bruke sammen med vanlige musikkopptaksprogram som cakewalk sonar og lignende. Veldig flott om det er enkelt å bruke, siden jeg ikke har noe erfaring. Håper noen gidder å svare, da jeg ikke aner hvor jeg skal begynne å lete. Prisklasse ca 1000,- På forhånd takk. Aleksander Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva skal du ta opp? Hvor mange spor kommer du til å maksimalt ta opp samtidig? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg ønsker å bruke et trommeprogram, spille av "beats" med dette, samtidig som jeg tar opp det jeg spiller med gitaren. Deretter ønsker jeg å spille av trommene + gitar, og kanskje spille bass oppå dette igjen, eller kanskje synge. Uansett er det kun nødvendig å kunne ta opp en ting av gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå