gamer73 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ENDELIG!! Jeg gjorde noen små kosmetiske feil da jeg startet min char for 4 år siden. Nå skal jeg endelig kunne se perfekt ut Syntes det er en kongeting jeg! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Blizzard er en gjeng pengesugere, det mener jeg. Det er tross alt ingen som tvinger deg til å bruke disse tilleggstjenestene. Muligheten for å forandre kjønn og utseende på karakteren er et utelukkende kosmetisk (med unntak av /w HI RL GRL) valg, og betalte klasse/rase-bytter kommer aldri til å skje - det finnes ingen presedens hos Blizzard for å la en betale for å forandre ting som påvirker game mechanics. Endret 22. desember 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Oldcrow Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Må jo være ypperlig for wow-spillende transer da, ikke bare kan de ha en male character i kjole, de kan dra den helt ut og utføre kjønssoperasjon........lukter noen artige historier fra RP servere, haha. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvis dem legger til race change så blir det meget interesant. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gjelder dette rase? F.ex human til Dwarf? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Syntes det er helt knall at de lar oss gjøre dette. Jeg var nær ved å rerolle en ny warlock i sommer kun for å være male. 103 NOK for å bytte kjønn ingame? Gladelig. Det er framdeles MIN character jeg spiller, jeg gjør akkurat det samme tingene på den samme måten som før, bortsett fra at jeg nå er en Human Male. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 burde hatt en slags form for "ressurrection sickness" etter det der. er en ganske omfattende operasjon så ^^ Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forandring av utseende og kjønn er bare flott. Er nok mange som har ergret seg over småplukk med karakterer i ettertid av å ha dinget 70/80, men ikke noe som er verdt å måtte levle opp pånytt. Og d å slippe /w rl girl? msn?? er nok heller ikke så dumt, for de som måtte ha opplevd det. Skal nok ikke se bort ifra at det kommer Race change også, om blizz tjener nok gryn på Sex change. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jebus, tror aldri jeg har fått ett eneste spørsmål om "rl girl" eller tilsvarende.. men jeg har kanskje ett nick som er vanskelig å mistolke som jente Endret 22. desember 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Samma faen for meg. Kommer ikke til å benytte tilbudet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skal nok ikke se bort ifra at det kommer Race change også, om blizz tjener nok gryn på Sex change. De tjener mer på at folk reroller. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hvordan tjener de penger på at folk reroller? Endret 1. januar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvordan tjener de penger på at folk reroller? Om han mente rerolled til female fra male så burde du tenke om. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvordan tjener de penger på at folk reroller? Nei si det... kanskje ved at folk fortsetter å spille? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det KAN hende at de spiller selv om de ikke reroller da, sherlock. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så lenge ikke Human female paladin -> Gnome female paladin går så driter jeg langt i det greiene her! PALADIN GNOME ER SÅ KULT, need more noms! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvordan tjener de penger på at folk reroller? Nei si det... kanskje ved at folk fortsetter å spille? La meg omformulere: Hvordan tjener de MER på at folk reroller enn at de betaler for å skifte rase? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tar lengre tid for de fleste = mer enn en mnd abbo = mer penger. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Altså, noen som skifter rase vil jo ikke slutte å spille rett etter at dem har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå