Poseboen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så nå at de har åpnet ett tilbud hvor du kan endre Kjønn og Utseende for 15£. Hva mener dere om det? Husker det var mange som var negative til Namechange og lurer på hva folk føler om dette tilbudet. Har blizzard gått for langt med tilbud som gir dem mer penger? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så lenge folk er villig til å bruke £15 på slike tjenester så er det klart at Blizzard med glede gir dem denne muligheten. WoW, the new Hello Kitty. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes det er på trynet og ødelegger hele følelsen av at du har en karakter du sakte men sikkert utvikler. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Greit nok at du kan endre deler av utseende, elv det at du kan endre ansiktet er egentlig en dårlig ting, men at du kan endre kjønn er bare helt på trynet. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synes ikke noe særlig om det nei.Hva blir det neste? Race-change? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synes ikke noe særlig om det nei.Hva blir det neste? Race-change? Haha, også Class-change! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hadde jeg enda spilt WoW så hadde jeg byttet kjønn på min NE male priest, de ser bare fæl ut i kjole, hvis det var gratis. Endret 18. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 At name change koster penger er greit nok, men hvorfor kan ikke bare sex change osv skje ingame? Teit hvor mye blizz gjør for å tjene penger! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synes det er meningsløst, men hvis noen vil forandre på noen øredobber på gnomen sin så får de få lov til å gjøre det for min del.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kult med ny casting animation når man har spilt samme class/char siden 2005. :] Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synes det er supert, spesielt siden man nå pusser opp textures og models over hele linja, og chars ikke blir seende ut slik som når dem var "ny". Klart ikke alle liker dette men da kan dem la være å benytte seg av det. Synes faktisk dem burde gå så langt at man kan forandre Race også, så lenge man holder seg innenfor den classen man har valg. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg spiller ikke wow, men jeg syntes det bare er helt på tryne at du kan gjøre det. Det er jo det for eks på runescape, helt på tryne syntes jeg. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Så nå at de har åpnet ett tilbud hvor du kan endre Kjønn og Utseende for 15£. Hva mener dere om det? Husker det var mange som var negative til Namechange og lurer på hva folk føler om dette tilbudet. Har blizzard gått for langt med tilbud som gir dem mer penger? Utseende, greit nok. Kunne stoppa ved "Barber" Kjønn? på trynet..... Det blir ikke personlig nok lenger... Forundrer meg ikke om du kan bytte rase, kanskje faction? G_g blizzard Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Sex change kunne jo vært ingame, også måttet man ta hormoner og char måtte være ubrukelig en uke eller to siden den må komme seg etter operasjonen Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Må si jeg ble jævlig forundra da jeg så flere av spillerne våres som var male char før, var females nå. Ikke at jeg har noe i mot det da. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har blizzard gått for langt med tilbud som gir dem mer penger? Sålenge folk er interessert i å betale for tjenestene og det ikke gir noen ingame fordeler synes ikke jeg det er å gå for langt. Synes selv de burde ha rase endring egentlig, selv om det kunne blitt litt for hardcore i noen guilds at alle må være en bestemt rase osv. Men men, racials er såppass nedtonet nå uansett så hadde ikke blitt store forskjellen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Utseende gir jeg blanke i, men vil du bytte kjønn burde du levle på nytt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blizzard er en gjeng pengesugere, det mener jeg. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eg har alltid spelt Female char. og det skal bli ein befrielse å sleppa /whisper Real girl? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Eneste som burde bry seg er RP'ere, og de benytter seg sannsynligvis ikke av tilbudet uansett... *care* Synes bare det er dumt at man ikke kan bytte rase også..skulle gjerne likt å få human warrioren min over til nelf i stedet for å levle opp en ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå