kl0drik Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som vet om det er mulig å krympe Lotto Gravity skoene? Og om det går, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Og med krympe mener du? Lenke til kommentar
kl0drik Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Og med krympe mener du? Skoene er ett nr. for store, jeg bestilte de på nettet, og de har ikke skoene i en mindre str. Så lurte bare på om noen har et triks for å få de "mindre" Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm.. Det eneste jeg kommer på som kan hjelpe litt er å ta på deg skoene og gå i dusjen med de. Da former de seg etter foten din. Hvor bra det virker siden de er et nummer for store vet jeg ikke, men det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
kl0drik Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm.. Det eneste jeg kommer på som kan hjelpe litt er å ta på deg skoene og gå i dusjen med de. Da former de seg etter foten din. Hvor bra det virker siden de er et nummer for store vet jeg ikke, men det er verdt å prøve. Takk Skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå