Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Heisann Jeg får bare ikke denne koden til å virke og jeg kan bare ikke se hva jeg har gjort feil:S Jeg har prøvd å lage skriften grå og gjøre den om til Arial. Håper noen kan hjelpe.. <script> var before="Julaften!" var current="I Dag Er Det Julaften! God Jul!!" var montharray=new Array("Jan","Feb","Mar","Apr","May","Jun","Jul","Aug","Sep","Oct","Nov","Dec") function countdown(yr,m,d){ var today=new Date() var todayy=today.getYear() if (todayy < 1000) todayy+=1900 var todaym=today.getMonth() var todayd=today.getDate() var todaystring=montharray[todaym]+" "+todayd+", "+todayy var futurestring=montharray[m-1]+" "+d+", "+yr var difference=(Math.round((Date.parse(futurestring)-Date.parse(todaystring))/(24*60*60*1000))*1) if (difference==0) document.write(current) else if (difference>0) document.write("<font color='#DCDCDC' face='Arial'><b>"Only "+difference+" days until "+before></b></font>") else document.write("<font color='#DCDCDC' face='Arial'><b>'Julen Er Over For I År!'</b></font>") } countdown(2008,12,24) </script> Endret 18. desember 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Litt sent svar, men likevel. Tips #1 når du skal skrive HTML, JS og CSS: Kod mot Firefox med Firebug extention! Da kommer feilen klart frem. Jeg anbefaler deg også å skrive JS med ; og {} selv om det ikke er nødvendig. Det er bare good programming practice og gjør det vanskeligere å skrive feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå