Gå til innhold

spørsmål om butikk kjøpt salat


Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt salat på butikken, og i den er det følgende:

Salatblad, ostebiter skåret i firkanter, skinke, (strimler) og en liten pose med thousand island dressing.

jeg går kokkeskolen, og derifra har jeg laget TI dressing, og vi har UHORVELIG mye dritt i den. alt fra ketchup til sylteagurk...

når jeg har denne dressingen i salaten med ost og skinke..vil den ødelegge det sunne bildet av salaten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan få en lett variant av den, den er faktisk ikke så ille, men bruk Eddik om du klarer, eller bare droppe det helt som jeg gjør. Ikke at det går mye salat her i gården.

 

joda, eddik er jo en hovedsmaksfaktor i TI dressingen..om ikke DEN faktoren, så det kan jo funke.

men skal begynne å kjøpe tunfisk og masse forskjellige grønnsaker..jeg ELSKER tunfisk:D

Lenke til kommentar
Rent bortsett fra sukkeret i ketchupen og fettet i majonesen, så er det ikke mye "dritt" i Thousand Island. Jeg ville bekymret meg mer for osten. Det er mer ost enn dressing i en sånn pakke, og ost er ikke akkurat slankekost.

 

Men, som det heter, fat means flavor.

det gjør det jo...skal aldri kjøpe salat mer^^ heller kjøpe en boks tunfisk og maule^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...