kaninkoker Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hehe fullt mulig det vet du om de på prolyd selges per stk eller per par? står ikke noe om det... Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Er nok helt sikkert pr stk. Eller det ER det! hehe EDIT: Hadde skrevet pr par, mente pr stk! haha Endret 9. januar 2009 av boneraw Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Det tror nok ikke jeg. Jeg tror det er pr. stk. Er som regel ikke så stor prisforskjell på generasjon 1 og 2. På riff.no er de uvanlig billige. Og prolyd er dyrt. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Anbefales det å ha noe underlag for høyttalerne? Har bare et tynt trebord fra IKEA, så kanskje lurt det? Gjerne noe som fremhever bassen litt siden jeg ikke har noen sub. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg vurderer å kjøpe noe sånn som dette: http://tbn2.google.com/images?q=tbn:RXGK2X...n_pad_s8011.jpg Men venter til jeg har hørt først og slikt. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da var de i hus og rigget opp! Må bare si at jeg er meget fornøyd sålangt! har du fått dine? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Hei! Det var raskt! Mine er ankommet omlastingsterminalen i Trondheim. Men vet ikke om de ankommer postkontoret idag. Hvis ikke, har jeg dem IHVERTFALL i morgen! Bra du er fornøyd, håper jeg og blir det! Lenke til kommentar
Bergkamp Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei, Kan dere si noe om hvordan de høres ut. Har tenkt å kjøpe KRK RP8G2 Rokit G2. Vil dere anbefale disse til stereo lytting, eller blir lyden flat og "kjedelig"? Jeg har nemlig ikke mulighet til å lytte til noen krk monitorer selv. Skal bare bruke dem til stereo lytting og ikke i studio sammenheng, dersom det skulle ha noe å si. Har hørt mye bra om disse og jeg regner med at de slår stereo systemene til hifi-klubben og soundgarden i samme prisklasse. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med dem til lytting. Massevis av bassrespons. De kan muligens være litt flate hvis du kun er ute etter lytting, men høyttalerne er jo av topp-kvalitet. Så du kan jo evt. justere EQ med software. Lenke til kommentar
Bergkamp Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Fine. Da blir det nok krk på meg snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå