Gjest kjedelig Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei. Er en gutt på 18 år, har slitt med dette i en del uker nå. Går rundt med en konstant følelse i penis av at jeg trenger å late vannet, jeg skjønner ikke hva det kommer av. For å beskrive følelsen, så kjennes det ut som en blanding av å være ekstremt tissetrengt, og følelsen man har i penis ved vannlating/ejakulasjon. Denne følelsen har jeg omtrent hele tiden, særlig når jeg ikke har annet som tar oppmerksomheten min. Dette er spesielt plagsomt når jeg legger meg for å sovne, for umiddelbart etter jeg har tømt meg kjennes det ut som om jeg må skikkelig på do for å tisse igjen. Og når jeg da prøver å late vannet kommer det ingenting, men har likevel denne følelsen av å være tissetrengt. Får følelsen uansett hvor mye jeg drikker på kveldstid. Har ingen forbindelse med kaffe/alkohol/te som jeg kan merke. Det svir ikke ved vannlating. Tror ikke det er for liten blærekapasitet, kan gjerne i mange, mange timer før jeg virkelig må på do, men følelsen av å måtte det er der uansett. Er ellers i temmelig god fysisk form, spiser veldig sunt (bortsett fra sjokolade i julekalender i det siste, høhø). Noen som har noen tips til meg? Før det er sagt, har lenge vurdert å dra til helsesøster eller lege med dette, men får ikke rotet meg til det.. Så håper dere kan hjelpe meg her først. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Det kan være en typisk symptom for irritasjon på urinrøret. Dette kan komme av infeksjoner som f.eks vanlig UVI og SOS, el av "mekaniske" skader. Vaio Endret 18. desember 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå