Barry White Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Når jeg skal lime inn et bilde i word så kommer det alltid URL istedenfor bilde. Hjelp! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Når jeg skal lime inn et bilde i word så kommer det alltid URL istedenfor bilde. Hjelp! url eller path? Skjer dette også når du limer inn et bilde fra paint også? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 når du limer inn fra paint går det....men fra nettet blir det url pluss noe annet fanteri på sidene av den Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Prøv å lagre bildet først og sett det inn fra fil. Når du limer inn et bilde rett fra en nettside, lager word en hyperkobling til nettstedet. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nå skuffer du foilltank, trodde du var en "racer" på word. på skolen har vi da lært mange ganger at man skal lagre bildet først, deretter legge det inn på word! :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hos meg får jeg ikke link høyreklikk bilde kopier inn i word mekke teksboks lim inn Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 1. Rediger 2. Lim in utvalg Velg : Enhetsuavhengig punktgrafikk Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå