Simkin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) kansje et dumt spørsmål, installerer man vista ved boot, eller starter man fra dvd'en i f.eks XP? Endret 18. desember 2008 av Simkin Lenke til kommentar
ro0bin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 man kan installere vista ved boot og i XP (f.eks) Anbefaler boot. Vista har et godt grafisk grensesnitt på installasjonen som kan minne om XP. Husk og ha nettverksdriver på lur, det er ikke sikkert vista har den fra før. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 takker.. da blir det boot.. har nettverksdriver klar blir å hoppe over fra XP til Vista, føler det er på tide Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) har en 320gb harddisk som er delt, 60gb som XP er på, og resten med mp3, film osv.. skal bruke denne disken som en ren lagringsdisk, og bruke en ny disk til vista.. hvordan smelter jeg sammen den partisjonerte til EN partisjon igjen? kan jeg gjøre det når jeg skal velge hvilken harddisk vista skal instelleres på? ser det står "delete partition" eller noe sånn.. skal jeg trykke den? Endret 18. desember 2008 av Simkin Lenke til kommentar
ro0bin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) du sletter den partisjonen XP ligger på. Installerer Vista på den andre disken. Når du er inne i Vista går du til Disk Management. Her skal du se to hardisker, og den gamle med mp3 filene dine skal ha en del som det står "deactivated" eller "unalocated" (husker ikke helt) så velger du bare at du vil utvide den partisjonen som allerede er der. (Extend Volume) tror jeg det heter i engelsk Vista Endret 18. desember 2008 av ro0bin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå