RunarL Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hva vil dere si er den beste bygge PC'en ute på markedet nå? Gjerne kom med linker til hovedkort, skjermkort osv. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har du hørt om: http://www.komplett.no/k/k.aspx Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg vil ikke vite hva de har, men hva dere syns er den beste pcen. Det finnes jo mange ulike gode pcer som er god til forskjellige ting. Lenke til kommentar
goofinator Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg vil ikke vite hva de har, men hva dere syns er den beste pcen. Det finnes jo mange ulike gode pcer som er god til forskjellige ting. Her svarte du på ditt eget spørsmål. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 men hva dere syns er den beste pcen. Men har ikke fått på dette. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 En pc som utfyller mine behov er den beste pc'n, synes JEG. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fælt å kverulante folk skal være a. Tror de fleste skjønner hva han spør om... Lenke til kommentar
goofinator Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fælt å kverulante folk skal være a. Tror de fleste skjønner hva han spør om... Det er da ikke mulig å fortelle hvilken datamaskin som er 'best'. Som han selv sa så avhenger jo dette ekstremt av bruksområdet. Det er som å spørre om hvilken bil som er best, eller hva som er best av en romferge og et fly... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er at for vagt spørsmål, tråden ser ut til å være feilposta og. Det er som sagt avhengig av bruksområder, ikkje mykje å diskutere her. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg