Steamed Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dette var en bruker som ville ha en ny pc Jeg er ikke veldig kresen egentlig, trenger ikke 1900xwhatever oppløsning og sånn. det eneste jeg krever er at alle spill pr i dag (inkl f.eks gta iv og crysis) kan kjøres på Høyt slik at maskinen kan rekke å bli litt gammel før jeg bytter den ut. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dette er ikke et gullkorn Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den var kanskje ikke et gullkorn, men den var iallefall arti. Hvis den skal kunne kjøre Crysis og GTA 4 på high må han ha en god pc, og fyren sier at han ikke er kresen og trenger god oppløsning. Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sup with tze gullkorn theeze dayz? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den var kanskje ikke et gullkorn, men den var iallefall arti. Hvis den skal kunne kjøre Crysis og GTA 4 på high må han ha en god pc, og fyren sier at han ikke er kresen og trenger god oppløsning. Man må ikke kjøre spill på høy oppløsning for å kunne kjøre dem på high. Er fullt mulig å kjøre spill på high, selv om man bare kjører dem i 1280 * 800 oppløsning for eksempel. Instillinger som kvalitet på teksuterer, valg av shadermodel og lignende er som regel uavhengig av valg av oppløsning. Men jeg tar poenget. For å kunne sette ting på high må man vel ha et skjermkort som også muliggjør høy oppløsning. *Dette ble kverluering fra min side, beklager* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den var kanskje ikke et gullkorn, men den var iallefall arti. Hvis den skal kunne kjøre Crysis og GTA 4 på high må han ha en god pc, og fyren sier at han ikke er kresen og trenger god oppløsning. Man må ikke kjøre spill på høy oppløsning for å kunne kjøre dem på high. Er fullt mulig å kjøre spill på high, selv om man bare kjører dem i 1280 * 800 oppløsning for eksempel. Instillinger som kvalitet på teksuterer, valg av shadermodel og lignende er som regel uavhengig av valg av oppløsning. Men jeg tar poenget. For å kunne sette ting på high må man vel ha et skjermkort som også muliggjør høy oppløsning. *Dette ble kverluering fra min side, beklager* FINISH HIM! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Litt morsomt at han nevner de 2 spillene som krever mest av pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå