fhl Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 En god forsterker som du bør få inn i landet for rundt 2500,-. Det er tre ting som ikke går sammen, dyp bass, liten kasse og høy følsomhet. Med liten forsterker trenger du høy følsomhet, og siden du vil bygge sub, antar jeg at du vil ha dyp bass. Da må du ha en stor kasse. Frode Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ble mye styr om dette xD Tror jeg forenkler alt veldig mye, ved å gå for XTZ`en fLeReK tipset om Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det innebygd forsterker i denne subben? Jeg har en forsterker og to høytalere koblet til PC'en min nå. Vist jeg da kjøper denne XTZ'en. Kan jeg da koble den rett i forsterkeren min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Denne forsterkeren er aktiv, noe som betyr at den har en innebygget forsterker. Forsterkeren er på 400W, noe som holder til store opplevelser. Subwooferen kan kobles til en forsterker, ja. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Denne forsterkeren er aktiv, noe som betyr at den har en innebygget forsterker. Forsterkeren er på 400W, noe som holder til store opplevelser. Subwooferen kan kobles til en forsterker, ja. Får man noe mer ut av Sub`en om man tar den ut og putter den i en selvbyggd kasse? Bare lurer, ingen planer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nei. Denne subwooferen er optimalisert med tanke på volumet og elementet, så den skal ikke modifiseres. Det eneste måtte være å plugge igjen en av bassportene for å "fintune" lyden, men dette er strengt tatt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Okey. Da går jeg nok for xtz'en. Eneste som mangler nå er litt penger Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da vil jeg høre tilbake meldinger om suben, når du har fått den. ;p Om den er verdt 4k. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er den nok. Den er gang på gang blitt kåret til en av de beste subwoofere i sin klasse og som gir opplevelser man ofte bare finner igjen i langt dyerere subwoofere. Om den er verdt 4000,- tror jeg egentlig det er liten tvil om at den er. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Da vil jeg høre tilbake meldinger om suben, når du har fått den. ;p Om den er verdt 4k. Er ikke noe jeg skal kjøpe med en gang Akkurat nå er det Line Prohpet 100 som står for mine penger. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 En liten bump! Hvordan ligger det ann Applebee? Har du kjøpt deg suben? Jeg skal ihvertfall kjøpe den i slutten av måneden, da lønninga kommer ^^, Men lurer på en ting, hva av kabler trenger jeg? Er det bare en kabel fra sub til forsterker jeg trenger ja? RCA - RCA? eller Tosling - Toslink? Vist den har optisk utgang da. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 En liten bump! Hvordan ligger det ann Applebee? Har du kjøpt deg suben? Jeg skal ihvertfall kjøpe den i slutten av måneden, da lønninga kommer ^^, Men lurer på en ting, hva av kabler trenger jeg? Er det bare en kabel fra sub til forsterker jeg trenger ja? RCA - RCA? eller Tosling - Toslink? Vist den har optisk utgang da. Dårlig med penger, men den skal i hus! Misunner nesten dere som tjener penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå