newcom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg fikk nylig idag et problem med nettleseren. Internetten min funker (msn funker), men jeg får ikke opp noen nettsider hverken på IE eller firefox. Det er kun 1 side som funker, og det er sparebank1.no. Når jeg går inn på de andre sidene, funker det ikke. Problemet som kommer opp på skjermen er Tilkobling avbrutt ------------------- Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet. --------------------------------------------------------------- Nettverksforbindelsen ble avbrutt mens en tilkobling ble opprett. Prøv igjen Jeg har allerede brukt Malwarebytes Anti-Malware og Combofix, men problemet er ikke løst. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 kan du poste combofix loggen og Mbam loggen? Lenke til kommentar
newcom Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 legger ved loggen... mbam_log_2008_12_18__19_46_21_.txt log.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Åpne notisblokk, kopier og lim inn det som står i fet skrift under, lagre fila på skrivebordet som CFScript.txt. Dra og slipp fila ove combofix-iconet. Combofix vil starte igjen. Post loggen File:: c:\windows\system32\32.tmp c:\windows\system32\cryptsvc32.dll Registry:: [-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\8c95326a509] [HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\windows] "AppInit_DLLs"=- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå