Broseen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Etter at dama har vært på pc`n er bildet i finn minimert til ca en fjerdedel oppe i venstre hjørnet. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Hvorfor er det KUN Finn.no dette skjer på? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tools>Clear Private Data Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Nope, funka ikke Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Har funnet ut at vinduet krymper når man holder inne Ctrl og trykker på tasten med "lang/kort linje" Men hvordan får jeg det større? Har funnet ut at vinduet krymper når man holder inne Ctrl og trykker på tasten med "lang/kort linje" Men hvordan får jeg det større? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 CTRL og trykk på + for større Lenke til kommentar
what_no2000 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) I FireFox kan du krympe sider med ctrl - (minus) og gjøre de større med ctrl + (pluss). For å få siden tilbake til normal størrelse trykker du ctrl 0 (tallet null). FireFox husker normalt hvilken størrelse du har valgt for hvert nettsted, det er grunnen til at bare Finn har små sider hos deg. Alternativt kan du bruke "view/zoom" menyen. Endret 29. desember 2008 av what_no2000 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Firefox er programvare og har intet med Bredbånd og andre internett-tilkoblinger å gjøre. Posten flyttes til Programvare-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå