Genuine Genes Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har iMac på rommet mitt, og lurte på om jeg på noen måte kunne få den til å ta bilder/film ved bevegelse? Dette er pga foreldrene mine kommer og går som de vil på rommet mitt, og jeg vil ha det i fred. Vil se hvem som kommer og roter. Takker for svar, har prøvd å lete litt men alt jeg finner er sånne programmer som gjør at det lager lyd om noen trykker på tastaturet f.eks./macbook i bevegelse pga stjeling osv.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den eneste bevegelsessensoren sånn sett er akeselerometeret i maskinen, som ikke gjør noe for å merke at noen har gått inn i rommet. Så tror ikke det er noen måte å få maskinen til å slå på kameraet ved at noe beveger seg forran det. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg vet at Evocam kan det, men det koster 30$. Hvis du søker så finner du sikkert gratis alternativer. Du kan se på VersionTracker ol. (fant Iris, det er Shareware og koster også 30 dollar) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) se denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10200402 om programmet som heter IAlertU Endret 27. desember 2008 av kimman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå