kb42 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få ekstrahert et bilde fra en MMS. Jeg får overført MMSen fint til PCen og ser bildet vha Lifeblog eller Nokia Photos, men Edit -> Edit Image (og lignende menyvalg) er grået ut. Jeg har også lett uten hell etter ett program for å dekode .mms-filen. Kan noen hjelpe? Jeg føler meg litt dust over å se et bilde i en applikasjon på en PC uten å kunne lagre det... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har du prøvd Print Screen (Prt Scr) knappen? Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få ekstrahert et bilde fra en MMS. Jeg får overført MMSen fint til PCen og ser bildet vha Lifeblog eller Nokia Photos, men Edit -> Edit Image (og lignende menyvalg) er grået ut. Jeg har også lett uten hell etter ett program for å dekode .mms-filen. Kan noen hjelpe? Jeg føler meg litt dust over å se et bilde i en applikasjon på en PC uten å kunne lagre det... Hei du :-) Du må lagre bildet til mobilen din. Dette gjør du slik: Åpne mms'en du har fått. Under 'valg' så blar du ned til 'objekter', og åpner denne. Der finner du bildet(ene) du vil lagre. Lagre dem til 'dataminne'. Nå er bildet lagret på minnekortet ditt.. Etter dette har du jo flere muligheter for hvordan du vil finne igjen bildet...og evt kopiere det til pc, etc... Om du kun vil 'se' bildet, åpner du 'galleri' på din tlf. Om du vil overføre det til pc, kan du sende til pc via bluetoooth eller infrarød. Eller du kan koble tlf og pc sammen med en usb kabel, og overføre bildet på den måten. Bildet finner du i 'bilder' mappen på minnekortet på mobilen.(eller på tlfminne om du har lagret der i stedet). Håper dette var til hjelp :-) Lenke til kommentar
kb42 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Hei, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få ekstrahert et bilde fra en MMS. Jeg får overført MMSen fint til PCen og ser bildet vha Lifeblog eller Nokia Photos, men Edit -> Edit Image (og lignende menyvalg) er grået ut. Jeg har også lett uten hell etter ett program for å dekode .mms-filen. Kan noen hjelpe? Jeg føler meg litt dust over å se et bilde i en applikasjon på en PC uten å kunne lagre det... Hei du :-) Du må lagre bildet til mobilen din. Dette gjør du slik: Åpne mms'en du har fått. Under 'valg' så blar du ned til 'objekter', og åpner denne. Der finner du bildet(ene) du vil lagre. Lagre dem til 'dataminne'. Nå er bildet lagret på minnekortet ditt.. Etter dette har du jo flere muligheter for hvordan du vil finne igjen bildet...og evt kopiere det til pc, etc... Om du kun vil 'se' bildet, åpner du 'galleri' på din tlf. Om du vil overføre det til pc, kan du sende til pc via bluetoooth eller infrarød. Eller du kan koble tlf og pc sammen med en usb kabel, og overføre bildet på den måten. Bildet finner du i 'bilder' mappen på minnekortet på mobilen.(eller på tlfminne om du har lagret der i stedet). Håper dette var til hjelp :-) Flott, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå