Nerothos Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei! Jeg vil lage et forum og har funnet en side der jeg kan sette det opp ganske enkelt. Men problemet er at da opprettes det en egen side for det, f.eks www.forum.diskusjonsforum.no. Jeg vil at forummet skal integreres på min egen hjemmeside under mitt domene. Slik som den er her på Hardware.no. En link som gjør at det kommer frem, ikke en link til en ekstern side. Takk =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Først må du kjøpe deg et domenenavn. Da abonnerer du på domenenavnet og betaler en liten sum i året stort sett. Sidenavn som hardware.no kommer ikke på nett av seg selv, de har kjøpt domenet og det er dermed opprettet. Dette forumet bruker IP Board programvare, som man kan laste ned og sette opp med knapper og kategorier som man vil, og legge dette ut på nettsida si, som filer. Vil du bare bruke den sida som lager alt, må du nok finne deg i å bruke deres adresse også. For alt ligger jo lagret hos dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå