Lasseasdf Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe enten xbox 360 eller nintendo wii, men er ikke helt sikker på hvilken av de jeg bør kjøpe! Kan kanskje få kjøpt en nintendo wii som er lite brukt til en billigere pris enn i butikken, men er fortsatt ikke sikker.. Det jeg lurer på er om noen som har spilt litt på de to forskjellige kunne si meg hva de mente om dette.. Og evt hva de synes om det med å bruke kontrolleren på Xbox / Wii osv. Konsollen trenger ikke være familievennlig elns, jeg vil bare ha en det er gøy å spille på. Skal jeg kjøpe en konsoll blir det en av disse to, ikke PS3. På forhånd takk :!: Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har Wii og jeg var kjempefornøyd i begynnelsen. Men i lengden ble det litt kjedelig. Så derfor ønsker jeg meg en 360 til jul. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Helt klart 360, virker som MS tenker mer på spillerne enn det Nintendo gjør. 360 har gode spill, grafikk og onlinetjeneste. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Hva ønsker du? Med det mener jeg følgende: 1)Er du opptatt av grafikk /HD 720/1080p 2)Online tjenester (spill,video,musikk etc) 3)Enormt svært community 4)Media Center (streame musikk/film/bilde) og ikke minst.. 5) et hav av gode spill-tittler Etter min mening, har Wii ingenting av disse. Jo, men untakk noen veldig gode tittler men ikke på langt nær like mange. Jeg vil hvertfall utheve #1, den vil du garantert legge merke til først. Hvis du har større TV enn 42" MÅ du ha komponent kabel til Wii (350kr) for at bildet ikke skal bli helt groms og grøt. Ville kanskje sagt fra 37"+ også... Jeg prøver ikke si Wii er dårlig, for tvert i mot.. men jeg sitter med både Wii og X360 og den siste er helt klart min favoritt. Selv om at det er absolutt morro sette seg ned med Wii en gang i blandt Kontrollene til Wii og X360 er to helt forskjellige opplevelser. Dette er bare men personelig mening, andre vil helt sikkert komme med andre argumenter. Men forøvrig har Wii ingen RROD, som noen vil garanter påpeke før eller siden xD Et lite tips til slutt, google litt og du finner så mange reviews du måtte ønske om dette temaet...til du blir møkk lei og kjøper det du hadde tenkt på fra starten uansett Lykke til! Endret 18. desember 2008 av Jeracan Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er jo veldig vanskelig å svare på egentlig. Jeg har 360 selv og har spillt enn del Wii hos venner. Jeg liker best 360 pga at jeg er enn fifa fan og siden fifa er best på Xbox/ps3 kjøpte jeg meg xbox, men jeg synes også det er kjempemorsomt å spille tennis eller andre spill i lag med venner. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så lenge du ikke er ganske casual gamer, så ville jeg helt klart ha gått for X360. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har begge, men foretrekker absolutt Xbox 360. Nintendo Wii er morsomt sammen med noen venner og noen pils, men om du sitter hjemme uten besøk og vil spille så har ikke Wii særlig mange titler som jeg liker iallfall. Zelda og Mario er vel de eneste spillene som er enspiller som jeg virkelig liker på den. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Xbox 360 har det beste utvalget av spill per dags dato. Hvis du ikke MÅ spille Mario, Zelda eller Metroid så bør du kjøpe en 360. Wii har slitt litt med å få støtte fra andre selskaper enn Nintendo, men dette ser ut til å endre seg til neste år. Jeg anbefaler kjøp av 360 først, men du bør også ta en titt på hvilke spill som er tilgjengelig til Wii om et år. Det skader ikke å ha to konsoller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvilke spill foretrekker du? Er du opphengt i grafikk? Liker du å spille online? ( koster dog ein 50 lapp i mnd på 360) Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 tusen takk for all hjelp ! tror det kommer til å ende med en xbox 360! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Wii er mer familievennlig. 360 = Gamer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Spiller du mye alene = Xbox. Spiller du lite og/eller med andre: Wii Har du ikke peiling: PS3. Den ser da penest ut i det minste. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Han vil ikke ha PS3. Ikke vits å kaste bort tiden på fortapte sjeler. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Han vil ikke ha PS3. Ikke vits å kaste bort tiden på fortapte sjeler. Gå og vær troll en annen plass, så man er liksom fortapt hvis man ikke vil ha PS3? X360 er er fortsatt den beste spillmaskinen av de to Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har både Wii og 360 selv, med mindre du MÅ spille Zelda og Mario (slik som undertegnede) anbefaler jeg 360. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 vil anbefale wii pga artighets faktoren, men ville også gått for ps3 da denne har et større bruksområde enn 360. får inntrykk av at 360 er for fps gamere. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Du bare klarte ikke la vær å nevne ps3, enda trådstarter sier han ikke kommer til å kjøpe ps3 uansett? Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 vil anbefale wii pga artighets faktoren, men ville også gått for ps3 da denne har et større bruksområde enn 360. får inntrykk av at 360 er for fps gamere. Jeg kan fortelle deg hva den store forskjellen er: BLUERAY - noe trådstarter ikke har ønske om. Og da snakker vi annen pris uansett. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 jaja greit det! men vil da fortsatt anbefale den, selv om han ikke kommer til å skaffe seg den, tenk om andre folk leser og finner innlegget mitt nyttig? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har begge og ville helt klart gått for 360'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå