Fotoentusiasten Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gikk lei Iphone etter en måneds bruk! Kjøper jeg meg noen gang ny....hvis de gjør den 1 cm smalere og ikke unnlater MMS som standard på sin mobil. Hadde også vært greit å kunne bruke all diskplassen til hva man selv ønsker uten mye om og men! Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det neste blir vell: Iphone shuffle: "Du vet aldri hvem du ringer" Nei takk Ahaha, lo høyt Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fornøyd med iPhone 3G'en min, men har sluttet å lese artiklene i media om telefonen utover foruminnlegg. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er ikke alle som har lyst på iPhone. "Åh den er så dyr" Nei iPhone er ikke dyr. End of story. Ca 7500 uten binding. End of story. Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 @artikkeltittel: Jo, jeg er lei iphone. Venter på Nokia N97, som iphonen ikke kan måle seg mot. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har iPhone men jeg er drittlei alt pratet om den. Den er ikke så fantastisk. Det var den store skjermen og 16 GB minne som jeg falt for. Av alt hypet er kanskje disse programmene som irriterer meg mest. Noe er veldig bra, men det aller meste er veldig veldig dårlig. Sog en skremmende ting da. Synes det setter et godt bilde på app store: av topplista av de programmene folk betaler for er: iFart og iBeer Siden det var kritikk så kan jeg avslutte med at Orb og Simplify er veldig bra, så det er gullkorn i møkka Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Beklager å måtte meddele at JA JEG ER DRIT LEI IPHONE! Har dere virkelig ikke noe bedre å skrive om? Er det virkelig så jævla lite nytt i mobilriket at dere må gulpe opp agurknytt? Greit nok at iPhone har blitt en de facto mobil å måle opp med, men det er da meg rivende likegylding om netcom begynner å gå tom eller ikke... Som de sier i gamer verden: FFS! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Think different. Buy the same shit as everyone else. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Apple + App Store er også en god kandidat for anti-opensource. Slipper du kildekoden til en Iphone app, blir du banna fra App Store. Endret 18. desember 2008 av Svedge Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er ikke alle som har lyst på iPhone. "Åh den er så dyr" Nei iPhone er ikke dyr. End of story. Ca 7500 uten binding. End of story. Ehm, nå er vel ikke prisguiden representativ, da den kun viser de som er villige til å betale for å være der. Så du må nok trekke fra noen høvdinger der ja Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du får komme med andre kilder da.. Privat personer på QXL og Finn.no gjelder ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du får komme med andre kilder da..Privat personer på QXL og Finn.no gjelder ikke. Netcom For en Iphone 3G 16gb, frikjøpt om du ønsker en uten binding = 5089,- Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jo, jeg er så usannsynlig lei av iPhone... +1 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Netcom For en Iphone 3G 16gb, frikjøpt om du ønsker en uten binding = 5089,- Link direkte og prøv igjen , du får ikke opp noe fra NetCom sine sider for Apple med "Uten NetCom abonnement". Nærmeste blir med nedbetaling "Minste totalpris: 7087,-" Endret 18. desember 2008 av Svedge Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 er møkklei iphone og er enda mer møkklei den overdrevne dekkninga amobil driver for denne mobilen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Netcom For en Iphone 3G 16gb, frikjøpt om du ønsker en uten binding = 5089,- Link direkte og prøv igjen , du får ikke opp noe fra NetCom sine sider for Apple med "Uten NetCom abonnement". Nærmeste blir med nedbetaling "Minste totalpris: 7087,-" Sjekk nederst i denne linken. Der ser du bruddgebyrene for de forskjellige abonnement Netcom har. Prisene på Iphone fra Netcom er i denne linken. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Du kan fortsatt ikke kjøpe en Iphone direkte uten abonnement fra NetCom uten å gå gjennom opplåsningssuppa til Netcom. Det er det jeg vil frem til. Mann i gata som har lite peiling på dette, tenker ikke så langt. Endret 18. desember 2008 av Svedge Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du kan fortsatt ikke kjøpe en Iphone direkte uten abonnement fra NetCom uten å gå gjennom opplåsningssuppa til Netcom. Det er det jeg vil frem til. Mann i gata som har lite peiling på dette, tenker ikke så langt. Den samme mannen går ikke på prisguiden heller;) Er vel ganske klart for de som vil ha Iphone at Netcom er med i bildet på et eller annet vis etter all oppmerksomheten det fikk i sommer/høst. Uansett, det er ikke end of story at Iphone uten binding koster over 7000,- Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 wow wow wow for en spennende og ikkeminst relevant artikkel Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det neste blir vell: Iphone shuffle: "Du vet aldri hvem du ringer" Nei takk jeg tok den ikke forklar pls? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg