gmagazine Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Når jeg har skype instalert på maskinen og jeg kommer inn på en side der det står et åttesifret tall så kommer det opp et flagg og en telfon over det? Noen som vet hvordan jeg får fjernet dette? På fohånd takk for svar! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenker nok det er en instilling i Skype. Skype for Mac virker ikke å ha denne funksjonen, så kan ikke si hvor denne innstillengen befinner seg hen. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er det i firefox? Da må du avinstallere plugin. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Verktøy, utvidelser, avinstaller. I Firefox vel og merke. Lenke til kommentar
gmagazine Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Er det i firefox? Da må du avinstallere plugin. Nei, det er i Internett Explorer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Da må du avinstaller pluginen for IE.. edit: forbanna bilder som ikke vil fungere. Se her så finner du beskrivelse på hvordan du fjerner det. Endret 18. desember 2008 av phax Lenke til kommentar
gmagazine Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Da må du avinstaller pluginen for IE.. edit: forbanna bilder som ikke vil fungere. Se her så finner du beskrivelse på hvordan du fjerner det. Tusen takk, fikk det til nå Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, det var dumt av meg å ikke si "IE også". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå