Henrikse Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) ITunes har en funksjon hvor de overfører alt av musikk og vurderinger og slikt til x antall DVDer, litt avhengig av hvor stor samlingen er. Disse DVDene er read-only, og mine forsøk på å slette det som er av informasjon og filer på dem har så langt mislyktes fullstendig. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? EDIT: Var snakk om DVD+r, ikke CD Endret 18. desember 2008 av Henrikse Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror desverre ikke det er mulig... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du kan ikke slette og bruke CD-R plater om igjen om du ikke brenner "Open Session" de fleste programmer om du ikke forandrer det brenner i CLOSED som standard og da går det IKKE å skrive til de flere ganger. Platene som er skrevet med Open Session blir også verre å bruke flere ganger, etter rundt 7 og flere runder vil drevene få problemer med å lese platene, det har jeg sett av egen erfaring. Om det er CD-RW så kan du resirkulere med sletting, dette er dog en egen spesial funksjon i noen brenneprogrammer. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 ops, må innrømme at jeg har drit meg helt ut Det var nok snakk om DVD+R Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Putt de i tre bæreposer, ta med deg en hammer og finn deg et fint hardt fint underlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå