Stevenage Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Internett fungerer uten problemer, og jeg kan koble meg til msn og et par andre programmer. Andre programmer som steam, pokerstars og flere andre programmer er fullstendig umulige å koble til. Prøver jeg å laste ned en torrentfil ender jeg opp med 0(xxx) seeds og peers. Det samme problemet er på alle pcer som er tilkoblet nettverket, så det er ikke pcen det er noe galt med. Har restartet routeren, og litt diverse tull som neppe fører til noe som helst, og problemet er like stort. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Restart routern. Er sikkert noen brannmur innstillinger som har vært kåla med... Lenke til kommentar
Stevenage Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Har restartet routeren Var stort sett den eneste logiske fiksen jeg kunne tenke meg selv også. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm... Nei da er jeg faktisk ikke sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå