Gå til innhold

C#: LØST! Webområde i C#, men får feilmelding!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt hjelp med et nettsted som jeg har bygd opp i Dreamweaver. Selve nettstedet er HTML i Dreamweaver, men med iFrames åpner jeg en side som er C#. Men her får jeg da et problem. I selve mappen til webområde ligger alle filene til html-siden, mens i undermapper har jeg lagt sidene som skal åpnes i den ene cellen i tabellen på siden. Når jeg skal åpne disse får jeg disse feilmeldingene:

Warning	2	
I:\Filer\Kvitt\Kvitt\skjorte_gutter\Default.aspx: ASP.NET runtime error: It is an error to use a section registered as allowDefinition='MachineToApplication' beyond application level.  This error can be caused by a virtual directory not being configured as an application in IIS. (I:\Filer\Kvitt\Kvitt\skjorte_gutter\web.config line 39)

Error	3	It is an error to use a section registered as allowDefinition='MachineToApplication' beyond application level.  This error can be caused by a virtual directory not being configured as an application in IIS.	I:\Filer\Kvitt\Kvitt\belter_kvinne\Web.config	39

Nettstedet skal være en slags butikk for klær, derfor trenger jeg C#-biten. Det er et skoleprosjekt som jeg har satt meg litt fast i, men jeg ligger til en side slik at dere kan se hvordan det er bygd opp og kanskje hjelpe meg ut i fra det.

Takker for svar på forhånd! :)

post-77736-1229612313_thumb.jpg

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...