Snooz Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm, noen som har kjøpt her? (jeg kunne tenke meg noen nye billigbriller da de gamle er stripete) Finner ingen info på nett, eller omtale av butikken, er den helt ny? Da ringer selvfølgelig konkursrytterbjellene her pga fri frakt, 10% rabatt ved foråndsbetaling, ingen visa-løsning o.l. Produktet: Har det egentlig et navn? ser modellnavn? Ser greit nok ut ellers. Løsning: Man KAN kjøpe her og betale MED Mastercard, om skibriller.no ikke leverer noe så er det mastercard som rydder opp og man får pengene tilbake, visstnok. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 tror nok jeg heller ville kjøpt noen goggles fra en kjent produsent istedenfor disse, er masse å velge mellom i 4-500kroners klassen fra kjente produsenter. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ved forhåndsbetaling vil betalingsinformasjon komme i neste vindu. Forskuddsbetalingen skjer via helt ordinær bankoverføring(akkurat som betaling av en faktura/regning i din nettbank.) Vi har ikke kredittkort mulighet da vi ønsker å ivareta din sikkerhet. Keh? Lenke til kommentar
Snooz Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Hmm, det er fra nettsiden deres? Merkelig. Jeg droppet dem uansett og har uansett heller ikke kommet meg ut på hasjplanken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå