Bibbo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det har seg slik at jeg vant 3 auksjoner på netthandelen idag. Trodde jeg gjorde noen kupp, men den gang ei og jeg vil gjerne slette 2 av disse 3 ordrene. Lar dette seg gjøre? Andre som har gjort dette? Må man oppgi noen årsak? Takk Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jepp, ingen problem å slette ordre, er ikke sikker på hvordan men du kan kontakte dem. Slik som jeg husker kan du slette 2, og så blir du utestengt fra auksjonssiden. Men det er godt over ett år siden jeg gjorde dette, og har hørt fra en kamerat som gjorde det samme som deg at du enkelt bare kan trykke på en link, som sletter de... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Herlige nyheter. At jeg blir utestengt får heller være. Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Sagnet Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blir man utestengt for å benytte seg av angrefristen? Er det lov?? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Angrefristen benytter man når du har mottatt varen, for så å sende den i retur. Bibbo vil slette deler av orderen allerede før den er sendt ut. Dette lar de deg gjøre noen ganger før de hiver deg på hue og rævva ut. Var i alle fall slik for en stund siden. Fullt forståelig at de ikke vil ha fullt av folk som byr på ting de ikke vil ha tilsendt. Tenk deg om før du trykker på budknappen så gjør man alt så mye enklere. Å angre på kjøpet når man har sett varen fysisk etter mottak er noe helt annet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gjelder 14-dagers angrefrist på auksjonssider og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå