Torjus Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei, ser på bærbar til max 4000kr, til nå så ser ASUS Eee 1000h den som passer meg til best til nå. Den må ikke koste mer enn 4000kr og ikke være noe særling stor, så NettPC er kanskje mest aktuelt. MSI Wind for også god kritikk, men føler folk flest sier at 1000h er hakket bedre. Tips? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Netpc: lang batteritid eller denne: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=108318 Med ca dobbel ytelse, og bedre skjerm/oppløsning. Endret 18. desember 2008 av obergeru Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Likte ikke helt designet på den også har jeg kun dårlig erfaring med Pacard Bell bærbare desverre. Og batteriet var skuffende. Andre alternativer? Bør jeg kjøpe 1000h nå, eller kommer det noe mer spennende i løpet av nyåret? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den akktuelle PB har 40 min batteritid! Ok, det vil alltid komme noe nytt, uansett. 1000H eneste reelle konkurent for tiden er Samsung NC10, den er ikke kommet til Norge enda, og det er heller ikke bekreftet at den skal komme til Norge, men visste ting tyder på dette. NC10 har også 6cellers batteri, men det er nok litt svakere en Eee siden eee har 6,600mAh og NC10 har 5,200mAh hovedfordelen med nc10 er at den har bedre tastatur en eee. Overall så er NC10 den beste, men, om du ikke tror du klarer å vende deg til tastaturet på Eee (sitter å skriver på en nå uten problem..) er den ikke vert ventetiden. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ok, tror nok jeg går for 1000h. Noen som har hørt noe ang hvit 1000h? Vil det komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå