Gå til innhold

RSA MUSTANG P-51, hodetelefonforsterker

Anbefalte innlegg

Noen som har en? Som bor i Oslo?

Sikler litt på en, men vil prøve en først for å se om det er noen forskjell fra å ikke ha forsterker..

Noen som har andre forsterkere fra RSA kanskje? predator eller tomahawk kanskje?

Ellers, noen som vet om butikker som selgere disse her?

Har bestilt meg en fiio e5 sak, men den er nok ikke så knall;) men sikkert morsom å prøve.

Hodetelefonene mine er såpass bra at de leverer ett godt lydbilde uten forsterker, ellers kunne jeg ha vurdert kjøpe forsterker uten å hørt den først..

Thanks ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert spørre der ja, men er så sinnsvakt mye action der, er nok ikke lett å få kontakt med oslofolk der asså :D

btw, jeg har vist ikke e3, jeg ga den bort igår:D da e5 kommer i posten ehm.. straks! :)

Lurer på om det er noe vits å forsterke for min del.. kjører på en sony s639, med westone 3 headset..

Lydmessig er det helt knall, volumet er nice, jeg spiller på nivå 5 av 30 i stille omgivelser, 8-10 på tbane/tog..

Eneste er at mellomtonene kanskje er litt svakere på westone3 en jeg ville hatt dem..

Får se nå, får en triple.fi i morgen den skal være bra på mellomtone, greit å sammenligne litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...