Ubesluttsom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som har en? Som bor i Oslo? Sikler litt på en, men vil prøve en først for å se om det er noen forskjell fra å ikke ha forsterker.. Noen som har andre forsterkere fra RSA kanskje? predator eller tomahawk kanskje? Ellers, noen som vet om butikker som selgere disse her? Har bestilt meg en fiio e5 sak, men den er nok ikke så knall;) men sikkert morsom å prøve. Hodetelefonene mine er såpass bra at de leverer ett godt lydbilde uten forsterker, ellers kunne jeg ha vurdert kjøpe forsterker uten å hørt den først.. Thanks ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Skal ikke disse Fiio forsterkerne Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 For all del, jeg har e3 fra før:) den forbedrer lyden meget bra til prisen du bruker på den. Men tror nok mustangen er litt bedre altså. I følge folk som har begge så er det meget forskjell på dem. Men tviler vel på noen har den, samt svarer her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg solgte Predatoren min til fordel for en Meier Corda Move. Billigere og jeg liker lyden bedre. Vet det er minst to fra Oslo på head-fi som har en Mustang, spør der. Endret 18. desember 2008 av Goophy Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Har vurdert spørre der ja, men er så sinnsvakt mye action der, er nok ikke lett å få kontakt med oslofolk der asså btw, jeg har vist ikke e3, jeg ga den bort igår:D da e5 kommer i posten ehm.. straks! Lurer på om det er noe vits å forsterke for min del.. kjører på en sony s639, med westone 3 headset.. Lydmessig er det helt knall, volumet er nice, jeg spiller på nivå 5 av 30 i stille omgivelser, 8-10 på tbane/tog.. Eneste er at mellomtonene kanskje er litt svakere på westone3 en jeg ville hatt dem.. Får se nå, får en triple.fi i morgen den skal være bra på mellomtone, greit å sammenligne litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå