Gjest medlem-82119 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Telefonen har en skarp skjerm og er godt sammenskrudd. Jeg synes telefonen er blitt penere nå enn den var når jeg testet den i butikken. Det positive tingene: -Telefonen er pen og tynn og har ett eksklusivt preg -Herdet glass gir ripefritt glass selv uten beskyttelse -Menyene er lette å bruke, bl.a fordi man både har nummer, tekst og symboler på hvert valg -Telefonen er stappfull av geniale løsninger, som øker brukervennligheten. Bl.a når man skal lagre personinfo starter man med å kun kunne legge inn ett nr, men når man legger opp det dukker muligheten for å legge til enda en opp osv. Dermed har man en liten infodel som utvider seg ved behov. Skal man ringe så dukker nrforslag tatt fra tlf liste og sist ringt opp nede på skjermen slik at man slipper å taste hele nr -Store taster gjør den lett å bruke, også til sms -Kalender på startskjermen, i tillegg til klokke og statuser -Lav SAR verdi for de som er opptatt av slike ting -Passer perfekt i tredjeparts tilleggsutstyr som vesker og lignende -Tar gode bilder og video -Ikke noe os som sluker ressurser og krasjer telefonen -Lett å ta av batterilokk, samtidig som det sitter bra -Lett å koble seg til GPS`er og annet bluetooth utstyr De negative tingene: -Den mangler wifi og GPS. Begge er vel ting som sluker strøm, og med det lille batteriet hadde man vel uansett hatt begrenset nytte av det. -I standby så er hele skjermen helt svart. Det vil si at man ikke ser om den har strøm. Har hatt noen tilfeller hvor jeg skal bruke telefonen og så er den tom for strøm uten at jeg har merket det. Den burde hatt en klokke eller noe på skjermen slik at man unngikk dette. -Mikrofonen er under slide-lokket, dvs man kan ikke snakke i telefonen med sliden lukket -Softtouch knappen med tilbake valget forsvinner når man har rutenett-menyen. Hvis man blar seg nedover i menyen bruker man altså softtouch knappen tilbake helt til det siste valget hvor man skal komme til startskjermen, da må man bruke on/off / legg på knappen. -Ikke standard tilkoblingsplugger -Lokk over tilkoblingene ser spinkle ut, men ser foreløpig også ut til å være solide nok Lokk henger i plasttråd som jeg ser for meg kan ryke med tiden. -Kun offisiell støtte for 4 Gb minnekort, selv om det i tester har virket fint med 8 Gb -Batteritiden kunne vært bedre, spesielt tale sluker strøm -Opplever at fokuslys tennes når lader plugges inn etter at telefonen er tom for strøm. Har måtte ta ut batteri for å få det slukket. -Kunne vært skarpere og gjevnere lys i tastaturet -Litt knotete å sette i minnekort første gang, fordi det står feil i bruksanvisningen Man må se hvordan det er laget for å få det i og ikke følge bruksanvisningen. -Elendig nettside hos LG, mangler bl.a mulighet til å laste ned bruksanvisning som pdf, pv software osv samt fullt av feil Skal bli rettet i følge LG, men ting pleier ta tid. Alt i alt en glimrende telefon som har alt jeg trenger og som ser bra ut. Virker solid, og har ikke funnet de voldsomme minusene med denne i forhold til andre telefoner. Håper jo det kommer flere modeller i serien med samme utseende men med 3,5 mm lydutgang, miniUSB til lading og data samt ett dobbelt så stort batteri samtidig som de putter inn wifi og GPS uten å øke SAR verdien. Telefonen anbefales på et sterkeste og jeg er kjempefornøyd så langt. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvordan er det å se divx filmer med telefonen, blir det for smått? Tar den også gode bilder? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har bestilt meg denne telefonen nå. Virkelig pen å se på! Gleder meg! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Min fru har nå hatt telefonen i ukes tid også har komplett satt ned prisen med 500kr Men ellers så er hun strålende fornøyd med telefon. Robust, solid, pen å se på, raske menyer og filmvisningen er ikke så verst. Minuser med telefoner er nok at skjermen er for følsom og mediaformat-støttet er veldig begrenset, måtte lete lenge og det eneste jeg fant var konvertingen til mp4 formatet i youtubedownloader som kunne brukes til telefonen. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Noen av dere som har problem med LG Pc Suite II? Får jo ikke connecta til PCen. Skikkelig dårlige greier altså. Møkkaprogram! Endret 19. mars 2009 av Blax Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som vet hvordan man får på vibrering ved SMS ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå