humancoreiii Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg er interessert i å ha en pc som jeg kan til enhver tid styre med en annen trådløst. noe ala Fjernhjelpen man kan bruke i msn. jeg vil ha muligheten til å alltid logge meg på en stasjonær pc fra min laptop, uten å måtte gjøre noe med den stasjonære. slik at boksen kun kan settes i et skap, og aldri tas fra igjenn. finnes dette? og jeg trenger at det funker på den måten at laptopen kan kobles fra og til nettverket uten at den stasjonære må aktivere noe igjenn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja remote desktop. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Eg ville sett litt på RealVNC. Når det gjeld å starte maskina automatisk over nettverk så skal vell strengt tatt det også vere mogleg på nokon hovudkort. Eg kan ikkje så mykje om dette, men du kan lese godt på Wikipedia. Lukke til Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) men fungerer det slik at jeg da kan ha den stasjonære i et skap, sette opp en connection med min laptop en gang. når jeg da slår av min laptop, og slår den på la oss si dagen etter kan jeg fortsatt koble til den stasjonære uten å røre den? edit: den stasjonære skal stå på hele tiden er planen Endret 18. desember 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 VNC kan du alltid koble til ja. jeg hadde VNC+WOL på en server hjemme, trengte aldri røre den, kunne slå den på via nettverket, vente 2 min og logge meg på med VNC og ha totalt kontroll. htt://LogMeIn.com gir deg enkel tilgang via internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå