Super-Nisse Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hei jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe stilige merkebukser med ca størrelse 14.... merker som Lee,Selected,Diesel,Cheap Monday, Levis eller Jack & Jones. Vil helst ha navnet på butikker kansje nettbutikker og. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 nelly Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 størrelse 14 år da? hadde blitt litt lite med 14 tommer men de selger bukser av de merkene du spør om egentlig veldig mange steder, i kjeder som carlings, jc osv.. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Prøv Nudie jeans. Koster rundt 1000kr og har utrolig bra kvalitet! Nudie-hjemmeside! Det er en butikk der og. Endret 20. desember 2008 av Disorder Lenke til kommentar
mizzmaio Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Carlings har mye utvalg,men boksene er ikke billige heller! Men de har lee der vertfall Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Hei jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe stilige merkebukser med ca størrelse 14.... merker som Lee,Selected,Diesel,Cheap Monday, Levis eller Jack & Jones. Vil helst ha navnet på butikker kansje nettbutikker og. Diesel: Carlings, Volt osv. Cheap Monday: Sole (som jeg vet om) Lee og Levi's: Carlings, JC(?) osv Selected og Jack & Jones: Jack & Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå