Larsenio Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Dette bildet tok jeg i sommer. Tatt med Pentax K10D, 18-55mm objektiv. Det er croppet og lett justert. Edit; fjernet kvister og busker i venstre øvre og nedre bildekant og la ut ny versjon. Edit2; photoshoppa vekk overnevnte men beholdt utsnittet så mye det lot seg gjøre med justert horisont. Endret 19. desember 2008 av Larsenio Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Fin stemning, rolig og dystert. Bladene øverst til venstre synes jeg ikke akkurat tilførte noe, så de kan godt fjernes. Det samme med den lille kvisten nederst til venstre. Egentlig får jeg litt mer følelse av høst enn sommer, men det er jo slike sommerdager også. Når det først er såpass dystert, hadde kanskje vært enda bedre om tåka hadde dominert i større grad. Men du hadde vel glemt tåkemaskinen hjemme. Et fint minne er det uansett. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Takk for tilbakemelding! Har nå lagt ut en ny versjon av bildet, croppet litt.. Kanskje for mye? Hadde desverre ikke tåkemaskinen med nei Men dette er jo et typisk sommervær på yttersia Vesterålen i Juli.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Stemningsfullt og fint bilde, nydelige farger. (En tanke skjev horisont-linje kanskje...) RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Har nå lagt ut en ny versjon av bildet, croppet litt..Kanskje for mye? Det ble kanskje litt lite tåke igjen, men det kan muligens gå. Den lille kvisten nederst klarer du sikkert å fjerne uten beskjæring. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det har deilige farger, som Randi skriver, men hun har også rett i at bildet er litt skeivt. Det bør rettes litt, i alle fall når det fremstår så rent og enkelt som i siste versjon. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Takker atter en gang for konstruktiv kritikk:) Har nå en tredje versjon, med samme utsnittet som første, bare med photoshop-fjerning av forstyrrende elementer.. Er ikke så veldig dreven med PS, så resultatet er også deretter. Har rettet opp horisonten slik jeg klarer å se det er rettere.. Litt usikker om det stemmer. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Er hvitbalansen helt i lodd her? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Om hvitbalansen er helt i lodd vet jeg ikke, men det var nå tilnærmelsesvis slike farger i skodda iallefall. Har stilt litt på fargene, noen synspunkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå