Xhex Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg lurer på en ting. Jeg skal ha ny tlf. Og lurer på noe før jeg bestemmer meg for hvilken. Jeg har to pcèr med vista. Og jeg har veldig lyst på en iPhone. Er det sant at den nye iTunes klikker vista???? Endret 18. desember 2008 av Xhex Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Først kan du endre emnetittel slik at flere ser hva du lurer på ikke bare "Jeg har ett spørsmål..." men noe mer konkret angående spørsmålet .så skal du se at svarene kansje blir flere Lenke til kommentar
Xhex Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Var det bedre? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har ingen problemer med iTunes og Vista. Funker som bare det, både med og uten iPhone. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 iTunes har fungert fint på min maskin både i 32 og 64bit. Lenke til kommentar
Xhex Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 :!: Tusen takk!!!! Nå må jeg bare overtale mannen min til å la meg bytte til NEtcom.... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Trenger da ikke bytte til Netcom for å få iPhone.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå