vetle666 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei. Lurer på om noen har en løsning til hvordan jeg kan legge inn et gratis kart over Florida med gater og husnummer på en Garmin Nüvi 350 gps. Jeg har forsøkt med flere kart, f.eks ibycus Usa 2.0. Jeg legger de in via map source, men det er ikke mulig å søke på gater o.l verken i map source eller på selve gps'en Derfor spør jeg forumet på gps.no om hjelp Håper på kjappe svar da vi drar til Florida, fredag morgen. Vil helst slippe å betale 1500 ++ for et nytt kart som skal brukes i 2 uker. På forhånd takk. Vetle Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Skal til florida i april og har tenkt litt på det samme. Jeg har en tomtom riktignok. Det jeg tenkte å gjøre var å kjøpe den billigste GPSen jeg fant med en gang jeg kommer bort dit, hadde håpet det gikk an å få en for rundt 1000-lappen. Ihvertfall: Jeg hadde heller kjøpt en billig GPS der borte som du kan ta med hjem enn et 1500kr kart som du abre får brukt i 2 uker. EDIT:Ser ut som et west-usa-kart til min tomtom koster ca 350kr. Høres da mye ut med 1500kr? EDIT2: Hva med dette? http://www.pixmania.com/no/no/881604/art/g...ty-navigat.html Endret 18. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 jøss, det var billig. Kosta 1600 på Naf hvis du var medlem. 1999 hvis du ikke er medlem! Det er bare helt sykt! Nesten mer en gps-en, men det var et bra tips å kjøpe en billig ny. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Det kartet passer ikke tror jeg, jeg trenger City navigator north America. Lenke til kommentar
gadgetguy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er et stort verdensomspennende prosjekt for å samle inn frie kartdata som heter OpenStreetMap (www.openstreetmap.org). Det er laget en del kart til Garmin ut fra dette, se f.eks. http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map...Garmin/Download. Jeg er i ferd med å sette opp en norsk website www.frikart.no men har foreløpig bare kart for Norge. Hvis du søker litt er jeg ganske sikker på du finner noe for USA. -Sverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå