Lostfields Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei Jeg er litt interessert i hva dine favorittnettsteder er, alt forbrukerrelatert på den tekniske siden slik som mobil, spill, data, internett, foto og video, lyd og bilde. Gjerne også engelsk relaterte nettsteder hvis noen av disse er blandt dine favoritter Jeg kan jo nevne hva mine er, og hvilke jeg besøker hver dag: amobil.no gamer.no akam.no audiovisuelt.no hardware.no digi.no dinside.no itavisen.no Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sidene nevnt i førsteposten er jo geniale Ellers kan jeg jo legge til ITpro GameUpdates Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Diskusjon.no Hardware.no Steampowered.com (forumet) Gmail.com Også endel lukede fildelingsider som ikke skall nevnes offentlig Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Google Reader, finfin web-basert RSS-klient. Ars Technica, teknologinettsted med analyser, nyheter og anmeldelser av programmer og tjenester, engelskspråklig. NRKBeta, teknologiblogg fra noen ansatte i NRK, skriver mye om nye medier, sosiale nettverk, foto og video. Twitter, mikrobloggetjeneste. Er ikke så ofte innom nettstedet i seg selv da det finnes mange gode desktopklienter. The Something Awful Forums, et av verdens største og beste forum, engelskspråklig. Techcrunch, teknologiblogg med fokus på nye og viktige internetselskaper og programvareselskaper. Delicious, sosial bokmerketjeneste. Pitchfork, musikknettsted med nyheter, anmeldelser og reportasjer. Stereogum, musikkblogg. Lifehacker, gode tips til hvordan å organisere livet sitt, gjennomgang av nye programmer, tips og triks til både programvare, nettjenester, møbler og alt annet. Noe for enhver smak skulle en tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå