Vegard_Haug Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Konami sender Snake for å infiltrere Apple telefon. Les mer Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kult! Er fan av serien, håper det blir artig.. iphone-spill kan faktisk være veldig gøy! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jaja , dette kan jo bli spennede men faren for at spillet blir piratkopiert er fortsatt tilstede. Om opplevelsen vil bli noe bra lurer jeg virkelig på. kan ikke se for meg det helt store Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Liten skrivefeil? "Spillet kan lastes ned en gang til våren, og i mellomtiden har Konami et par andre titler for Iphone- og Iphone Touch-eiere." Går ut ifra det var iPod touch du mente Lenke til kommentar
dannad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det var litt rart at folk trodde at Metal Gear Solid 4 ville komme til Xbox 360. Hideo Kojima har jo selv sagt at spillet ikke vil komme til Xbox 360... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dannad: Spillutviklere har blitt like politelige som politikere. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Liten skrivefeil? "Spillet kan lastes ned en gang til våren, og i mellomtiden har Konami et par andre titler for Iphone- og Iphone Touch-eiere." Går ut ifra det var iPod touch du mente Heldigvis forholder Gamer.no seg til norske skriveregler, og ikke den måten selskaper mener skrivemåten på deres produkter skal være. Endret 18. desember 2008 av Gege Lenke til kommentar
HCG Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det var litt rart at folk trodde at Metal Gear Solid 4 ville komme til Xbox 360. Hideo Kojima har jo selv sagt at spillet ikke vil komme til Xbox 360... En av grunnene: Se filmen hos Youtube Bare gå til 4:30. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 fy f for en fanboy video, men han er godt inne på noe når han nevner hvor mye plass MGS4 tar og jeg er enig med at dette i seg selv er den største grunnen til at MGS ikke kommer til 360. men ryktene om at mgs kommer til 360 vil vel henge med fram til 2020... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spent på hvordan "kontroll"oppsettet kommer til å fungere, men surprise me. For all del MGS uten sniking/stealth......? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Liten skrivefeil? "Spillet kan lastes ned en gang til våren, og i mellomtiden har Konami et par andre titler for Iphone- og Iphone Touch-eiere." Går ut ifra det var iPod touch du mente Heldigvis forholder Gamer.no seg til norske skriveregler, og ikke den måten selskaper mener skrivemåten på deres produkter skal være. Han tenkjer nok først og fremst på at skribenten blandar to ulike produkt (Iphone og Ipod Touch). Dette er og gjort tidlegare i artikkelen. Interessant at fleire produsentar begynner å arbeide med spel til mobiltelefonar. Skal tru om dette på sikt betyr slutten for handholdte konsollar. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hahha Jeg tok det med knusende ro, viste alltid att Metal Gear Solid 4 skulle ikke komme til 360en, sikkert mangen Xboter rundt omkring som ble lettere rørt at det ikke kommer. Men det gjør ingenting når man har begge konsollene Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dette gleder jeg meg til å teste ut på min iPod touch Får håpe de velger å lage kvalitet fremfor gimmicken ved å kunne tilby spill på iPhone/iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg